.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاهش قیمت‌ها در بازار خودرو
برخلاف تمام سال‌ها که بازار شب عید خرید و فروش خودرو رونق قابل توجهی داشت امروز رکود معاملات در بازار حاکم شده و همه با این تصور که قیمت خودرو روند کاهشی تری پیدا خواهد کرد تمایلی به معاملات ندارند.
کاهش قیمت‌ها در بازار خودرو

شمال نیوز: بازار امروز خرید و فروش خودرو در مقایسه با هفته گذشته همچنان با نوسانات قیمتی در انواع محصولات داخلی و مونتاژی روبروست البته نوسانات قیمتی در این بخش بیشتر به سمت کاهش قیمت‌ها بوده است چرا که در هفته جاری قیمت دلار روند نزولی را تجربه کرده و همین امر عاملی شده تا بازار خودرو نیز متاثر از این موضوع شاهد کاهش قیمت‌ها باشد.

 

البته نکته قابل تامل اینجاست برخلاف تمام سال‌ها که بازار شب عید خرید و فروش خودرو رونق قابل توجهی داشت امروز رکود معاملات در بازار حاکم شده و همه با این تصور که قیمت خودرو روند کاهشی تری پیدا خواهد کرد تعایلی به معاملات ندارند.

 

بررسی قیمت‌ها در بازار خوردو نشان می‌دهد این هفته قیمت اکثر خودرو‌های داخلی شیب کاهش قیمت را طی کرده است. به نحوی که پراید ۱۱۱ از ۱۸۸ میلیون تومان به ۱۸۶ میلیون تومان رسیده است.

 

همچنین تیبا با قیمت ۱۸۰ میلیون تومان، تیبا ۲ با قیمت ۱۸۵ میلیون تومان، تیبا دو پلاس با قیمت ۲۰۲ میلیون تومان، ساینا اس با قیمت ۲۰۶ میلیون تومان و کوئیک دنده‌ای با قیمت ۱۹۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

 

همچنین در بازار برای کوئیک اتوماتیک پلاس نیز رقم ۲۸۱ میلیون تومانی و پراید ۱۵۱ پلاس قیمت ۱۸۰ میلیون تومانی درنظر گرفته شده است. در محصولات ایران خودرو نیز همانند محصولات سایپا کاهش قیمت‌ها به وجود آمده است.

 

برهمین اساس سمند ال ایکس با موتور‌ای اف ۷ با قیمت ۲۸۱ میلیون تومان، رانا پلاس با قیمت ۳۱۰ میلیون تومان، دنا معمولی با قیمت ۳۵۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ دو با قیمت ۲۶۷ میلیون تومان، رانا پلاس توربو اتوماتیک ۴۹۰ میلیون تومان و سمند سورن پلاس ۳۱۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

 

 

منبع: تسنيم

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.